Інструмент та обладнання для вашого автосервісу
УКР РУС
info@andrmax.ua
Вхід / реєстрація
Каталог товарів

Підйомники

 У двадцять першому столітті неможливо уявити собі СТО без автомобільних підйомників. Заміна кульових опор, сайлентблоків, рульових тяг та ін. не простий процес, тим більше без такого обладнання.
Для полегшення процесу ремонту та обслуговування автомобілів існує кілька видів підйомників — двостійкові, чотиристійкові, плунжерні і ножичні. Кожен з цих видів заслуговує на увагу завдяки своїм особливостям і характеристикам.
Найпоширенішими є двостійкові і чотиристійкові. Менш поширеними є плунжерні і ножичні. Першопричиною більшої або меншої поширеності підйомників в Україні є їх вартість. Більш зручні та практичні — плунжерні і ножичні, але вони, звичайно ж, дорожче. Тому саме двостійкові і чотиристійкові масово використовуються на СТО та в приватних майстернях.

Двостійкові підйомники

Снимок

В асортименті ANDRMAX® представлені підйомники з вантажопідйомністю 4 т, 4,5 т і 5 т, з верхньою та нижньою синхронізацією, з симетричним та асиметричним розташуванням стійок, з різною шириною між стійками, з різною висотою стійок, з механічним (ручноим) і електромагнітним (автоматичним) розблокуванням стопорів, з різною комплектацією телескопічних лап (2+2, 2+3, 3+3), з ланцюговим і прямим приводом, стандартного і преміум класів.

У процесі виробництва всі роботи пов'язані з порізкою металу виконуються виключно лазерними верстатами. Це забезпечує максимальну точність виробництва.

Всі роботи по загину металу і зварні роботи виконуються виключно верстатами з ЧПУ, тим самим забезпечуючи точність, правильність і надійність виконаних робіт. Участь людини — мінімальна.

2_1Снимок 3

Каретки

Сучасні підйомники зазвичай комплектуються двома видами кареток — з зовнішнім кріпленням і з внутрішнім кріпленням консолей.

AX4021DM-22-3-2-2-2 Зовнішнє кріплення консолей  

Такий спосіб кріплення простіше у виробництві, тому в результаті сам підйомник коштує дешевше. До мінусів такого виду кріплення можна віднести громіздкість самої каретки і виступаючі по краях стопори. 
Внутрішнє кріплення консолей — обертаючася конструкція (rotary design) 

Не дивлячись на те що виробництво такого виду кареток дорожче, через переваги саме такий спосіб кріплення використовують більшість виробників сучасних підйомників. Вони зручні в роботі, компактні і надійні.

Розблокування стопорів

Від того яке розблокування стопорів застосоване в підйомнику, залежить і ціна самого підйомника. Існує три види розблокування стопорів.
Від дешових до дорогих: двостороння механічна (ручна), одностороння механічна (ручна) і електромагнітна (автоматична).

Без имени-5 Двостороння механічна (ручна)

На кожній зі стійок є троси, які прикріплені до стопорів кареток. При піднятті кареток вгору стопори покроково автоматично фіксуються. При опусканні потрібно обов'язково підняти каретки вгору, в ручному режимі з двох сторін зняти зі стопора кожну з кареток. У разі якщо при опусканні кареток ви зупинили цей процес, то вам доведеться виконати цю процедуру знову. Виробництво таких підйомників найпростіше, завдяки чому вони є найдешевшими. Але не варто забувати що майстру доведеться більше витрачати свого часу при використанні такого виду підйомника.

Одностороння механічна (ручна)

На кожній з стійок є троси, які прикріплені до стопорів кареток. При піднятті кареток вгору стопори покроково автоматично фіксуються.
На одній зі стійок знаходиться важіль для одночасного зняття зі стопорів обох кареток.


Процедура опускання:

Підняти каретки вгору. В ручному режимі потягнути за важіль і натиснути важіль скидання тиску в гідросистемі. У разі якщо при опусканні кареток ви зупинили цей процес, то вам не доведеться проробляти цю процедуру знову. Тому такі підйомники ефективніше і дорожче, вимагають меншої витрати часу майстра.



Електромагнітна (автоматична)

На кожній з стійок є троси, які прикріплені до стопорів кареток. При піднятті кареток вгору стопори покроково автоматично фіксуються.
На одній зі стійок знаходиться блок управління. Управління підйомом, фіксацією і опусканням проводиться натисненням на одну з відповідний кнопок, що відповідають за кожну операцію.
Підйомники з таким управлінням прості, але і мають вартість вище, ніж попередні. Як показує практика, витрати себе виправдовують — максимальне використання часу і зручність роботи на такому підйомнику.



Механізм фіксації кареток

Існує два види фіксації кареток в піднятому положенні.

Внутреняя

Внутрішня фіксація


На кожній з кареток встановлений фіксуючий блок. Фіксуюючі планки розташовані на самих колонах. Такий варіант фіксації використовується багато років, і є застарілим. Не можна сказати що він не надійний, але вже точно менш надійний ніж механізм із зовнішнім блоком фіксації.

Наружная

Зовнішня фіксація


Фіксуючий блок знаходиться на самих колонах. Разом з каретками рухається перфорована панель, яка і забезпечує фіксацію кареток. Такий вид фіксації кареток більш надійний і практично не зношується. Але такий варіант фіксації неможливо застосувати з двостороннім механічним розблокуванням. Тому практично всі підйомники ANDRMAX® виробляються з односторонньою механічною та електромагнітною (автоматичною) системами управління.

Привід підцомників

Існує два види підйомників — електрогідравлічні та електромеханічні. В асортименті ANDRMAX® виключно електрогідравлічні підйомники. Вони, в порівнянні з електромеханічними конструктивно надійніші, з меншим рівнем шуму, з порівняно невеликою потужністю електроприводу, з великим терміном експлуатації і меншою схильністю до поломки.

Підйомники з ланцюговим приводом

У порівнянні з системою прямого приводу ланцюговий привід має коефіцієнт підйому 2:1. Однак це не означає, що система з ланцюговим приводом неадекватна. Система з ланцюгом безперечно має свої переваги. Система ланцюгового приводу краще для застосування в приміщеннях з низькими потоками. Завдяки коефіцієнту підйому 2:1 він дозволяє більш короткому циліндру досягти більш високої висоти підйому. Це означає, що циліндри не виступають з верхньої частини підйомника. На кожні 1 см тяги ланцюга каретка піднімається на 2 см.

Економія

Можна стверджувати що система підйомників з ланцюговим приводом менш ефективна ніж у підйомників з системою прямого приводу, але не потрібно забувати що такі підйомники набагато дешевше. З цього кожен робить вибір відштовхуючись від завантаження підйомника і його ціни.

Опора з гумовою накладкою

Всі підйомники комплектуються опорами з різьбовою частиною. Саме такі опори вважаються більш практичними і зручними в роботі. 

Якщо ж часто доводиться ремонтувати автомобілі з великим кліренсом, то використовуються додаткові подовжувачі опор.

Телескопічні консолі

Підйомники 4 т ANDRMAX® комплектуються трьома видами телескопічних консолей

2+2 Коротка (передня) консоль 710-1050 мм і довга (задня) консоль 760-1200 мм
3+2 Коротка (передня) консоль 670-1140 мм і довга (задня) консоль 900-1450 мм
3+3 Обидві консолі мають однакову довжину 750-1493 мм

Так само звертаємо вашу увагу на підсилювачі і виконання самих телескопічних частин. Телескопічні частини виконані в кращих традиціях сучасних дорогих підйомників.

Підйомники 5 т ANDRMAX® комплектуються телескопічними консолями 3+3

Всі чотири консолі мають однакову довжину 880-1800 мм

Ширина між колонами: 3390 мм, що ідеально для робіт з мікроавтобусами та малими вантажівками.

Так само звертаємо вашу увагу на підсилювачі і виконання самих телескопічних частин. Телескопічні частини виконані в кращих традиціях сучасних дорогих підйомників.