Напівавтоматична станція для обслуговування та заправки автокондиціонерів холодоагентом R134a
- З РК-екраном.
- Всі операції контролюються комп'ютером для зменшення помилок при роботі.
- З функцією автоматичної зупинки після тривоги.
- Унікальна система сепарації та регенерації дозволяє відокремлювати оливу, незконденсований газ і вологу в системі кондиціонування повітря.
- З датчиком ваги з функцією калібрування, сертифікованим німецьким PTB.
- Обладнана 12-літровим багаторазовим балоном, подвійними клапанами газу та рідини і системою захисту.
Основні режими роботи станції:
- Вилучення: видалення і регенерація холодоагенту з системи кондиціонування повітря автомобіля в бак станції.
- Вакуумування: створення розрідження в системі кондиціонування повітря автомобіля.
- Тест витоків: контроль витоків в системі кондиціонування автомобіля.
- Заправка нової та відбір відпрацьованої оливи.
- Заправка: вибір кількості холодоагенту, що заправляється в систему кондиціонування автомобіля, і заправка холодоагенту з внутрішнього бака станції.
Заклинювання компресора не є гарантійним випадком!!!
Чому виникає гідроудар:
- Перезаправка системи холодоагентом або оливою
— Якщо фреону або оливи забагато, він не встигає повністю випаровуватись в випарнику й повертається в компресор у рідкому вигляді.
- Відсутній або несправний акумулятор всмоктування (Suction Accumulator)
— Цей компонент затримує рідкий фреон перед компресором. Без нього рідина може потрапити безпосередньо в циліндри.
- Запуск при низькій температурі навколишнього середовища
— Фреон може конденсуватись у трубопроводах і надходити в компресор у рідкій фазі.
- Неправильна робота ТРВ (терморегулюючого вентиля) або коротка капілярна трубка
— Якщо хладагент подається надмірно, він не встигає випаровуватись, і в рідкому стані потрапляє в компресор.
- Порушення процедури запуску після обслуговування
— Відсутність вакуумування, занадто швидка заправка або запуск без витримки часу можуть призвести до попадання рідини.
- Накопичення масла в «низьких точках» системи
— Під час запуску масло разом з рідиною різко спрямовується до компресора, спричиняючи гідроудар.
Що відбувається при гідроударі:
- Ламаються шатуни, клапани, деформуються клапанні пластини.
- Можлива тріщина в корпусі компресора.
- У важких випадках — миттєвий вихід компресора з ладу та його заклинювання.
Як уникнути гідроудару:
- Заправляти систему чітко за нормою.
- Перевірити наявність та справність акумулятора всмоктування.
- Забезпечити повне випаровування фреону до входу в компресор.
- Проводити правильне вакуумування перед запуском.
- Уникати різких запусків, особливо в холодну пору року.
- Контролювати температуру всмоктування та уникати подачі рідини в компресор.